Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/43456
Title: Принципи іміджу як елемента конкурентоспроможності торговельного підприємства
Authors: Головко, В. В.
metadata.dc.contributor.advisor: Михайлова, О. В.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Головко В. В. Принципи іміджу як елемента конкурентоспроможності торговельного підприємства. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених, 8 квітня 2020 р.; наук. кер. Михайлова О. В. Харків: ХДУХТ, 2020. Ч. 2. С. 10-11.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/43456
Appears in Collections:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Innovatsiyni_tekhnolohiyi_rozvytku_2020_2_10-11.pdf1.11 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.