Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/43449
Название: Вплив маркетингової стратегії на ефективність розвитку підприємства
Авторы: Батіч, А. Г.
Научный руководитель: Смокова, Л. М.
Дата публикации: 2020
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Батіч А. Г. Вплив маркетингової стратегії на ефективність розвитку підприємства. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених, 8 квітня 2020 р.; наук. кер. Смокова Л. М. Харків: ХДУХТ, 2020. Ч. 2. С. 4.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/43449
Располагается в коллекциях:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Innovatsiyni_tekhnolohiyi_rozvytku_2020_2_4.pdf1.1 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.