Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/43449
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorСмокова, Л. М.-
dc.contributor.authorБатіч, А. Г.-
dc.date.accessioned2023-12-12T12:19:36Z-
dc.date.available2023-12-12T12:19:36Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБатіч А. Г. Вплив маркетингової стратегії на ефективність розвитку підприємства. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених, 8 квітня 2020 р.; наук. кер. Смокова Л. М. Харків: ХДУХТ, 2020. Ч. 2. С. 4.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/43449-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleВплив маркетингової стратегії на ефективність розвитку підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Innovatsiyni_tekhnolohiyi_rozvytku_2020_2_4.pdf1.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.