Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/43449
Title: Вплив маркетингової стратегії на ефективність розвитку підприємства
Authors: Батіч, А. Г.
metadata.dc.contributor.advisor: Смокова, Л. М.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Батіч А. Г. Вплив маркетингової стратегії на ефективність розвитку підприємства. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених, 8 квітня 2020 р.; наук. кер. Смокова Л. М. Харків: ХДУХТ, 2020. Ч. 2. С. 4.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/43449
Appears in Collections:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Innovatsiyni_tekhnolohiyi_rozvytku_2020_2_4.pdf1.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.