Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41705
Назва: Трансформація маркетингових комунікацій як імператив посткризового розвитку
Автори: Коломієць, Г. М.
Меленцова, О. В.
Вовк, І. О.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Коломієць Г. М., Меленцова О. В., Вовк І. О. Трансформація маркетингових комунікацій як імператив посткризового розвитку. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8-10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 249-250.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41705
Розташовується у зібраннях:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_249-250.pdf537.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.