Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41705
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоломієць, Г. М.-
dc.contributor.authorМеленцова, О. В.-
dc.contributor.authorВовк, І. О.-
dc.date.accessioned2023-10-31T06:12:59Z-
dc.date.available2023-10-31T06:12:59Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКоломієць Г. М., Меленцова О. В., Вовк І. О. Трансформація маркетингових комунікацій як імператив посткризового розвитку. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8-10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 249-250.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41705-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleТрансформація маркетингових комунікацій як імператив посткризового розвиткуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_249-250.pdf537.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.