Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41705
Название: Трансформація маркетингових комунікацій як імператив посткризового розвитку
Авторы: Коломієць, Г. М.
Меленцова, О. В.
Вовк, І. О.
Дата публикации: 2020
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Коломієць Г. М., Меленцова О. В., Вовк І. О. Трансформація маркетингових комунікацій як імператив посткризового розвитку. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8-10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 249-250.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41705
Располагается в коллекциях:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_249-250.pdf537.25 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.