Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41703
Название: Брендинг як фактор підвищення конкурентоспроможності банківської установи
Авторы: Зоріна, О. І.
Фадєєнко, В. Ю.
Дата публикации: 2020
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Зоріна О. І., Фадєєнко В. Ю. Брендинг як фактор підвищення конкурентоспроможності банківської установи. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8-10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 245-246.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41703
Располагается в коллекциях:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_245-246.pdf530.8 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.