Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41555
Назва: Маркетингове стрес-тестування бізнес-моделі підприємства як інструмент забезпечення його стратегічної конкурентоспроможності
Автори: Зозульов, О. В.
Менькова, К. І.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Зозульов О. В., Менькова К. І. Маркетингове стрес-тестування бізнес-моделі підприємства як інструмент забезпечення його стратегічної конкурентоспроможності. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8-10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 196-198.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41555
Розташовується у зібраннях:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_196-198.pdf535.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.