Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41555
Title: Маркетингове стрес-тестування бізнес-моделі підприємства як інструмент забезпечення його стратегічної конкурентоспроможності
Authors: Зозульов, О. В.
Менькова, К. І.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Зозульов О. В., Менькова К. І. Маркетингове стрес-тестування бізнес-моделі підприємства як інструмент забезпечення його стратегічної конкурентоспроможності. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8-10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 196-198.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41555
Appears in Collections:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_196-198.pdf535.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.