Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41555
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗозульов, О. В.-
dc.contributor.authorМенькова, К. І.-
dc.date.accessioned2023-10-27T06:28:21Z-
dc.date.available2023-10-27T06:28:21Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЗозульов О. В., Менькова К. І. Маркетингове стрес-тестування бізнес-моделі підприємства як інструмент забезпечення його стратегічної конкурентоспроможності. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8-10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 196-198.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41555-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleМаркетингове стрес-тестування бізнес-моделі підприємства як інструмент забезпечення його стратегічної конкурентоспроможностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_196-198.pdf535.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.