Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/41545
Назва: Перспективи розвитку міжнародного маркетингу на українських підприємствах
Автори: Перерва, П. Г.
Красношапка, А. В.
Кропива, В. О.
Курочкіна, М. Ю.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Перерва П. Г., Красношапка А. В., Кропива В. О., Курочкіна М. Ю. Перспективи розвитку міжнародного маркетингу на українських підприємствах. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 173-176.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41545
Розташовується у зібраннях:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_173-176.pdf543.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.