Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/41545
Название: Перспективи розвитку міжнародного маркетингу на українських підприємствах
Авторы: Перерва, П. Г.
Красношапка, А. В.
Кропива, В. О.
Курочкіна, М. Ю.
Дата публикации: 2020
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Перерва П. Г., Красношапка А. В., Кропива В. О., Курочкіна М. Ю. Перспективи розвитку міжнародного маркетингу на українських підприємствах. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 173-176.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41545
Располагается в коллекциях:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_173-176.pdf543.85 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.