Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/41545
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПерерва, П. Г.-
dc.contributor.authorКрасношапка, А. В.-
dc.contributor.authorКропива, В. О.-
dc.contributor.authorКурочкіна, М. Ю.-
dc.date.accessioned2023-10-27T05:57:03Z-
dc.date.available2023-10-27T05:57:03Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПерерва П. Г., Красношапка А. В., Кропива В. О., Курочкіна М. Ю. Перспективи розвитку міжнародного маркетингу на українських підприємствах. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 173-176.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41545-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleПерспективи розвитку міжнародного маркетингу на українських підприємствахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_173-176.pdf543.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.