Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41287
Назва: Підходи до визначення понять «управління маркетингом», «маркетинговий менеджмент» та їх взаємодія
Автори: Райко, Д. В.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Райко Д. В. Підходи до визначення понять «управління маркетингом», «маркетинговий менеджмент» та їх взаємодія. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 55-56.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41287
Розташовується у зібраннях:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_55-56.pdf531.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.