Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41287
Title: Підходи до визначення понять «управління маркетингом», «маркетинговий менеджмент» та їх взаємодія
Authors: Райко, Д. В.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Райко Д. В. Підходи до визначення понять «управління маркетингом», «маркетинговий менеджмент» та їх взаємодія. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 55-56.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41287
Appears in Collections:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_55-56.pdf531.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.