Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41287
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРайко, Д. В.-
dc.date.accessioned2023-10-24T07:39:25Z-
dc.date.available2023-10-24T07:39:25Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationРайко Д. В. Підходи до визначення понять «управління маркетингом», «маркетинговий менеджмент» та їх взаємодія. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 55-56.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41287-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleПідходи до визначення понять «управління маркетингом», «маркетинговий менеджмент» та їх взаємодіяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_55-56.pdf531.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.