Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41265
Назва: Шляхи ефективної реалізації маркетингової стратегії підприємства в сучасних умовах господарювання
Автори: Зоріна, О. І.
Нескуба, Т. В.
Мкртичьян, О. М.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Зоріна О. І., Нескуба Т. В., Мкртичьян О. М. Шляхи ефективної реалізації маркетингової стратегії підприємства в сучасних умовах господарювання. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 30-32.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41265
Розташовується у зібраннях:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_30-32.pdf535.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.