Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41265
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗоріна, О. І.-
dc.contributor.authorНескуба, Т. В.-
dc.contributor.authorМкртичьян, О. М.-
dc.date.accessioned2023-10-24T06:11:16Z-
dc.date.available2023-10-24T06:11:16Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЗоріна О. І., Нескуба Т. В., Мкртичьян О. М. Шляхи ефективної реалізації маркетингової стратегії підприємства в сучасних умовах господарювання. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 30-32.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41265-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleШляхи ефективної реалізації маркетингової стратегії підприємства в сучасних умовах господарюванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_30-32.pdf535.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.