Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41265
Название: Шляхи ефективної реалізації маркетингової стратегії підприємства в сучасних умовах господарювання
Авторы: Зоріна, О. І.
Нескуба, Т. В.
Мкртичьян, О. М.
Дата публикации: 2020
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Зоріна О. І., Нескуба Т. В., Мкртичьян О. М. Шляхи ефективної реалізації маркетингової стратегії підприємства в сучасних умовах господарювання. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 30-32.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41265
Располагается в коллекциях:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_30-32.pdf535.09 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.