Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41265
Title: Шляхи ефективної реалізації маркетингової стратегії підприємства в сучасних умовах господарювання
Authors: Зоріна, О. І.
Нескуба, Т. В.
Мкртичьян, О. М.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Зоріна О. І., Нескуба Т. В., Мкртичьян О. М. Шляхи ефективної реалізації маркетингової стратегії підприємства в сучасних умовах господарювання. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 30-32.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41265
Appears in Collections:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_30-32.pdf535.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.