Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41041
Назва: Розвиток маркетингу від Стародавнього Єгипту і до сучасності
Автори: Шебанова, О. О.
Науковий керівник : Онегіна, В. М.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Шебанова О. О. Розвиток маркетингу від Стародавнього Єгипту і до сучасності. Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 9-23 квітня 2012 року; наук. кер. Онегіна В. М. Харків: ХНТУСГ, 2012. С. 249-252.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41041
Розташовується у зібраннях:Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rynktransf_2012_87.pdf569.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.