Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41041
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorОнегіна, В. М.-
dc.contributor.authorШебанова, О. О.-
dc.date.accessioned2023-10-20T07:03:05Z-
dc.date.available2023-10-20T07:03:05Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationШебанова О. О. Розвиток маркетингу від Стародавнього Єгипту і до сучасності. Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 9-23 квітня 2012 року; наук. кер. Онегіна В. М. Харків: ХНТУСГ, 2012. С. 249-252.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41041-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleРозвиток маркетингу від Стародавнього Єгипту і до сучасностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rynktransf_2012_87.pdf569.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.