Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/41041
Название: Розвиток маркетингу від Стародавнього Єгипту і до сучасності
Авторы: Шебанова, О. О.
Научный руководитель: Онегіна, В. М.
Дата публикации: 2012
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Шебанова О. О. Розвиток маркетингу від Стародавнього Єгипту і до сучасності. Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 9-23 квітня 2012 року; наук. кер. Онегіна В. М. Харків: ХНТУСГ, 2012. С. 249-252.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41041
Располагается в коллекциях:Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Rynktransf_2012_87.pdf569.08 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.