Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40900
Назва: Сутність та особливості формування маркетингових комунікацій компанії
Автори: Бабко, Наталя Миколаївна
Ключові слова: маркетингові комунікації;інструменти маркетингових комунікацій;інтегровані маркетингові комунікації
Дата публікації: 2021
Видавництво: Харків: СГ НТМ «Новий курс»
Бібліографічний опис: Бабко Н. М. Сутність та особливості формування маркетингових комунікацій компанії. Креативний простір: електрон. наук. журн. Харків: СГ НТМ «Новий курс», 2021. № 2. С. 102-103.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню маркетингових комунікацій. Проаналізовано сутність поняття «комунікація», вплив маркетингових комунікацій на споживачів. Досліджено особливості маркетингових комунікацій та їх значення для компаній.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40900
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Babko_Kreatyvnyy_prostir_2021_2_102-103.pdf1.58 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.