Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40900
Название: Сутність та особливості формування маркетингових комунікацій компанії
Авторы: Бабко, Наталя Миколаївна
Ключевые слова: маркетингові комунікації;інструменти маркетингових комунікацій;інтегровані маркетингові комунікації
Дата публикации: 2021
Издательство: Харків: СГ НТМ «Новий курс»
Библиографическое описание: Бабко Н. М. Сутність та особливості формування маркетингових комунікацій компанії. Креативний простір: електрон. наук. журн. Харків: СГ НТМ «Новий курс», 2021. № 2. С. 102-103.
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена дослідженню маркетингових комунікацій. Проаналізовано сутність поняття «комунікація», вплив маркетингових комунікацій на споживачів. Досліджено особливості маркетингових комунікацій та їх значення для компаній.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40900
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Babko_Kreatyvnyy_prostir_2021_2_102-103.pdf1.58 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.