Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40900
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБабко, Наталя Миколаївна-
dc.date.accessioned2023-10-17T13:38:12Z-
dc.date.available2023-10-17T13:38:12Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБабко Н. М. Сутність та особливості формування маркетингових комунікацій компанії. Креативний простір: електрон. наук. журн. Харків: СГ НТМ «Новий курс», 2021. № 2. С. 102-103.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40900-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню маркетингових комунікацій. Проаналізовано сутність поняття «комунікація», вплив маркетингових комунікацій на споживачів. Досліджено особливості маркетингових комунікацій та їх значення для компаній.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: СГ НТМ «Новий курс»uk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectінструменти маркетингових комунікаційuk_UA
dc.subjectінтегровані маркетингові комунікаціїuk_UA
dc.titleСутність та особливості формування маркетингових комунікацій компаніїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Babko_Kreatyvnyy_prostir_2021_2_102-103.pdf1.58 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.