Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40900
Title: Сутність та особливості формування маркетингових комунікацій компанії
Authors: Бабко, Наталя Миколаївна
Keywords: маркетингові комунікації;інструменти маркетингових комунікацій;інтегровані маркетингові комунікації
Issue Date: 2021
Publisher: Харків: СГ НТМ «Новий курс»
Citation: Бабко Н. М. Сутність та особливості формування маркетингових комунікацій компанії. Креативний простір: електрон. наук. журн. Харків: СГ НТМ «Новий курс», 2021. № 2. С. 102-103.
Abstract: Стаття присвячена дослідженню маркетингових комунікацій. Проаналізовано сутність поняття «комунікація», вплив маркетингових комунікацій на споживачів. Досліджено особливості маркетингових комунікацій та їх значення для компаній.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40900
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Babko_Kreatyvnyy_prostir_2021_2_102-103.pdf1.58 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.