Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/34993
Назва: Цінові фактори при управлінні потенціалом маркетингової діяльності товаровиробників
Автори: Абрамова, В. С.
Науковий керівник : Мандич, О. В.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Абрамова В. С. Цінові фактори при управлінні потенціалом маркетингової діяльності товаровиробників. Матеріали XV-го Міжнародного форуму молоді "Молодь і сільськогосподарська техніка у ХХІ сторіччі" 4-5 квітня 2019 р.; наук. кер. Мандич О. В. Харків: ХНТУСГ, 2019. С. 224.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34993
Розташовується у зібраннях:Матеріали XV-го Міжнародного форуму молоді "Молодь і сільськогосподарська техніка у ХХІ сторіччі"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezy_molod_i_sg_2019-224.pdf187.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.