Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34993
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorМандич, О. В.-
dc.contributor.authorАбрамова, В. С.-
dc.date.accessioned2023-06-28T04:42:57Z-
dc.date.available2023-06-28T04:42:57Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationАбрамова В. С. Цінові фактори при управлінні потенціалом маркетингової діяльності товаровиробників. Матеріали XV-го Міжнародного форуму молоді "Молодь і сільськогосподарська техніка у ХХІ сторіччі" 4-5 квітня 2019 р.; наук. кер. Мандич О. В. Харків: ХНТУСГ, 2019. С. 224.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34993-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleЦінові фактори при управлінні потенціалом маркетингової діяльності товаровиробниківuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали XV-го Міжнародного форуму молоді "Молодь і сільськогосподарська техніка у ХХІ сторіччі"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tezy_molod_i_sg_2019-224.pdf187.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.