Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34993
Название: Цінові фактори при управлінні потенціалом маркетингової діяльності товаровиробників
Авторы: Абрамова, В. С.
Научный руководитель: Мандич, О. В.
Дата публикации: 2019
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Абрамова В. С. Цінові фактори при управлінні потенціалом маркетингової діяльності товаровиробників. Матеріали XV-го Міжнародного форуму молоді "Молодь і сільськогосподарська техніка у ХХІ сторіччі" 4-5 квітня 2019 р.; наук. кер. Мандич О. В. Харків: ХНТУСГ, 2019. С. 224.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34993
Располагается в коллекциях:Матеріали XV-го Міжнародного форуму молоді "Молодь і сільськогосподарська техніка у ХХІ сторіччі"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
tezy_molod_i_sg_2019-224.pdf187.17 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.