Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34993
Title: Цінові фактори при управлінні потенціалом маркетингової діяльності товаровиробників
Authors: Абрамова, В. С.
metadata.dc.contributor.advisor: Мандич, О. В.
Issue Date: 2019
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Абрамова В. С. Цінові фактори при управлінні потенціалом маркетингової діяльності товаровиробників. Матеріали XV-го Міжнародного форуму молоді "Молодь і сільськогосподарська техніка у ХХІ сторіччі" 4-5 квітня 2019 р.; наук. кер. Мандич О. В. Харків: ХНТУСГ, 2019. С. 224.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34993
Appears in Collections:Матеріали XV-го Міжнародного форуму молоді "Молодь і сільськогосподарська техніка у ХХІ сторіччі"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tezy_molod_i_sg_2019-224.pdf187.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.