Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/34668
Название: Формування іміджу туристичних компаній
Авторы: Занг, Т. Д.
Смоколіна, А. В.
Научный руководитель: Федак, В. І.
Дата публикации: 2015
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Занг Т. Д., Смоколіна А. В. Формування іміджу туристичних компаній. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 2 квітня 2015 р.; наук. кер. Федак В. І. Харків: ХДУХТ, 2015. Ч. 2. С. 338.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34668
Располагается в коллекциях:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Innovatsiyni_tekhnolohiyi_rozvytku_2015_2_338.pdf162.8 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.