Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/34668
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorФедак, В. І.-
dc.contributor.authorЗанг, Т. Д.-
dc.contributor.authorСмоколіна, А. В.-
dc.date.accessioned2023-06-19T12:10:12Z-
dc.date.available2023-06-19T12:10:12Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЗанг Т. Д., Смоколіна А. В. Формування іміджу туристичних компаній. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 2 квітня 2015 р.; наук. кер. Федак В. І. Харків: ХДУХТ, 2015. Ч. 2. С. 338.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34668-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleФормування іміджу туристичних компанійuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Innovatsiyni_tekhnolohiyi_rozvytku_2015_2_338.pdf162.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.