Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34623
Назва: Діагностика реалізації маркетингової стратегії на торговельному підприємстві
Автори: Слива, К. С.
Науковий керівник : Пічугіна, Т. С.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Слива К. С. Діагностика реалізації маркетингової стратегії на торговельному підприємстві. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 2 квітня 2015 р.; наук. кер. Пічугіна Т. С. Харків: ХДУХТ, 2015. Ч. 2. С. 295.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34623
Розташовується у зібраннях:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatsiyni_tekhnolohiyi_rozvytku_2015_2_295.pdf132.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.