Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34623
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorПічугіна, Т. С.-
dc.contributor.authorСлива, К. С.-
dc.date.accessioned2023-06-18T10:42:54Z-
dc.date.available2023-06-18T10:42:54Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСлива К. С. Діагностика реалізації маркетингової стратегії на торговельному підприємстві. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 2 квітня 2015 р.; наук. кер. Пічугіна Т. С. Харків: ХДУХТ, 2015. Ч. 2. С. 295.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34623-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleДіагностика реалізації маркетингової стратегії на торговельному підприємствіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Innovatsiyni_tekhnolohiyi_rozvytku_2015_2_295.pdf132.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.