Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34502
Название: Особливості управління якістю обслуговування в ресторанному бізнесі
Авторы: Абзалова, Д. А.
Научный руководитель: Ткаченко, О. П.
Дата публикации: 2015
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Абзалова Д. А. Особливості управління якістю обслуговування в ресторанному бізнесі. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 2 квітня 2015 р.; наук. кер. Ткаченко О. П. Харків: ХДУХТ, 2015. Ч. 2. С. 250.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34502
Располагается в коллекциях:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Innovatsiyni_tekhnolohiyi_rozvytku_2015_2_250.pdf133.76 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.