Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34502
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorТкаченко, О. П.-
dc.contributor.authorАбзалова, Д. А.-
dc.date.accessioned2023-06-16T10:05:22Z-
dc.date.available2023-06-16T10:05:22Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationАбзалова Д. А. Особливості управління якістю обслуговування в ресторанному бізнесі. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 2 квітня 2015 р.; наук. кер. Ткаченко О. П. Харків: ХДУХТ, 2015. Ч. 2. С. 250.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34502-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleОсобливості управління якістю обслуговування в ресторанному бізнесіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Innovatsiyni_tekhnolohiyi_rozvytku_2015_2_250.pdf133.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.