Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3320
Назва: Місце і роль витрат у формуванні ефективної маркетингової політики на тактичному рівні
Інші назви: The place and role of the costs in the form of marketing campaigns at the tactical level
Место и роль расходов в процессе формирования эффективной маркетинговой политики на тактическом уровне.
Автори: Страпчук, С.І.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Харків: ХНАУ ім. В.В. Докучаєва
Бібліографічний опис: Страпчук С.І. Місце і роль витрат у формуванні ефективної маркетингової політики на тактичному рівні. 2013. № 6. С.204
Серія/номер: Економічні науки;№ 6
Короткий огляд (реферат): Розглянуто використання операційного аналізу витрат діяльності сільськогосподарських підприємств з метою визначення їх критичного рівня у різних природно-кліматичних зонах для прийняття маркетингових рішень про можливі варіанти подальшого виробництва продукції.
We consider the use of the operating cost analysis of agricultural enterprises to determine their critical levels in different climatic zones to make marketing decisions on options for further production.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3320
Розташовується у зібраннях:Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва. Серія "Економічні науки" № 6.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Strapchuk .pdf323.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.