Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3320
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтрапчук, С.І.-
dc.date.accessioned2022-07-15T10:17:28Z-
dc.date.available2022-07-15T10:17:28Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСтрапчук С.І. Місце і роль витрат у формуванні ефективної маркетингової політики на тактичному рівні. 2013. № 6. С.204uk_UA
dc.identifier.otherУДК: 338.512:658.8-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3320-
dc.description.abstractРозглянуто використання операційного аналізу витрат діяльності сільськогосподарських підприємств з метою визначення їх критичного рівня у різних природно-кліматичних зонах для прийняття маркетингових рішень про можливі варіанти подальшого виробництва продукції.uk_UA
dc.description.abstractWe consider the use of the operating cost analysis of agricultural enterprises to determine their critical levels in different climatic zones to make marketing decisions on options for further production.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНАУ ім. В.В. Докучаєваuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономічні науки;№ 6-
dc.titleМісце і роль витрат у формуванні ефективної маркетингової політики на тактичному рівніuk_UA
dc.title.alternativeThe place and role of the costs in the form of marketing campaigns at the tactical leveluk_UA
dc.title.alternativeМесто и роль расходов в процессе формирования эффективной маркетинговой политики на тактическом уровне.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва. Серія "Економічні науки" № 6.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Strapchuk .pdf323.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.