Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3320
Title: Місце і роль витрат у формуванні ефективної маркетингової політики на тактичному рівні
Other Titles: The place and role of the costs in the form of marketing campaigns at the tactical level
Место и роль расходов в процессе формирования эффективной маркетинговой политики на тактическом уровне.
Authors: Страпчук, С.І.
Issue Date: 2013
Publisher: Харків: ХНАУ ім. В.В. Докучаєва
Citation: Страпчук С.І. Місце і роль витрат у формуванні ефективної маркетингової політики на тактичному рівні. 2013. № 6. С.204
Series/Report no.: Економічні науки;№ 6
Abstract: Розглянуто використання операційного аналізу витрат діяльності сільськогосподарських підприємств з метою визначення їх критичного рівня у різних природно-кліматичних зонах для прийняття маркетингових рішень про можливі варіанти подальшого виробництва продукції.
We consider the use of the operating cost analysis of agricultural enterprises to determine their critical levels in different climatic zones to make marketing decisions on options for further production.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3320
Appears in Collections:Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва. Серія "Економічні науки" № 6.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Strapchuk .pdf323.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.