Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3320
Название: Місце і роль витрат у формуванні ефективної маркетингової політики на тактичному рівні
Другие названия: The place and role of the costs in the form of marketing campaigns at the tactical level
Место и роль расходов в процессе формирования эффективной маркетинговой политики на тактическом уровне.
Авторы: Страпчук, С.І.
Дата публикации: 2013
Издательство: Харків: ХНАУ ім. В.В. Докучаєва
Библиографическое описание: Страпчук С.І. Місце і роль витрат у формуванні ефективної маркетингової політики на тактичному рівні. 2013. № 6. С.204
Серия/номер: Економічні науки;№ 6
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто використання операційного аналізу витрат діяльності сільськогосподарських підприємств з метою визначення їх критичного рівня у різних природно-кліматичних зонах для прийняття маркетингових рішень про можливі варіанти подальшого виробництва продукції.
We consider the use of the operating cost analysis of agricultural enterprises to determine their critical levels in different climatic zones to make marketing decisions on options for further production.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3320
Располагается в коллекциях:Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва. Серія "Економічні науки" № 6.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Strapchuk .pdf323.65 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.