Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/30041
Назва: Use of new technologies in marketing
Автори: Шевякова, В. С.
Науковий керівник : Муравйова, О. М.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Шевякова В. С. Use of new technologies in marketing. Актуальні проблеми розвитку харчових виробниц тв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 23 березня 2011 р.; наук. кер. Муравйова О. М. Харків: ХДУХТ, 2011. Ч. 2. С. 383.
Короткий огляд (реферат): Увагу акцентовано на використанні новітніх інформаційних технологій, які, зважаючи на віртуалізацію професійної комунікації, уможливили виокремлення віртуального соціокультурного контексту для фахівців з маркетингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30041
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Aktualni_problemy_rozvytku_2011_2_382.pdf149.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.