Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/30041
Название: Use of new technologies in marketing
Авторы: Шевякова, В. С.
Научный руководитель: Муравйова, О. М.
Дата публикации: 2011
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Шевякова В. С. Use of new technologies in marketing. Актуальні проблеми розвитку харчових виробниц тв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 23 березня 2011 р.; наук. кер. Муравйова О. М. Харків: ХДУХТ, 2011. Ч. 2. С. 383.
Краткий осмотр (реферат): Увагу акцентовано на використанні новітніх інформаційних технологій, які, зважаючи на віртуалізацію професійної комунікації, уможливили виокремлення віртуального соціокультурного контексту для фахівців з маркетингу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30041
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Aktualni_problemy_rozvytku_2011_2_382.pdf149.34 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.