Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/30041
Title: Use of new technologies in marketing
Authors: Шевякова, В. С.
metadata.dc.contributor.advisor: Муравйова, О. М.
Issue Date: 2011
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Шевякова В. С. Use of new technologies in marketing. Актуальні проблеми розвитку харчових виробниц тв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 23 березня 2011 р.; наук. кер. Муравйова О. М. Харків: ХДУХТ, 2011. Ч. 2. С. 383.
Abstract: Увагу акцентовано на використанні новітніх інформаційних технологій, які, зважаючи на віртуалізацію професійної комунікації, уможливили виокремлення віртуального соціокультурного контексту для фахівців з маркетингу.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30041
Appears in Collections:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aktualni_problemy_rozvytku_2011_2_382.pdf149.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.