Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29700
Title: Інтернет як новий засіб просування та продажу товарів
Authors: Остапенко, Ю. В.
metadata.dc.contributor.advisor: Красноусов, А. В.
Issue Date: 2011
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Остапенко Ю. В. Інтернет як новий засіб просування та продажу товарів. Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 23 березня 2011 р.; наук. кер. Красноусов А. В. Харків: ХДУХТ, 2011. Ч. 2. С. 268.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29700
Appears in Collections:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aktualni_problemy_rozvytku_2011_2_268.pdf118.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.