Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/28331
Title: Роль експортної стратегії вітчизняного бізнесу при позиціонуванні на зовнішньому ринку
Authors: Григорець, О. О.
metadata.dc.contributor.advisor: Чернега, О. Б.
Issue Date: 2011
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Григорець О. О. Роль експортної стратегії вітчизняного бізнесу при позиціонуванні на зовнішньому ринку. Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 23 березня 2011 р.; наук. кер. Чернега О. Б. Харків: ХДУХТ, 2011. Ч. 2. С. 92.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/28331
Appears in Collections:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aktualni_problemy_rozvytku_2011_2_92.pdf106.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.