Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/28041
Назва: Вплив інтернет-банкінгу на розвиток інтернет-комерції в Україні
Автори: Ковальова, Я. Г.
Науковий керівник : Кулініч, О. А.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Ковальова Я. Г. Вплив інтернет-банкінгу на розвиток інтернет-комерції в Україні. Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 23 березня 2011 р.; наук. кер. Кулініч О. А. Харків: ХДУХТ, 2011. Ч. 2. С. 59.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/28041
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Aktualni_problemy_rozvytku_2011_2_59.pdf187.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.