Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25036
Назва: Стратегія маркетингу під час пандемії
Автори: Лазоренко, Т. В.
Захаров, Н. В.
Фалько, М. О.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Лазоренко Т. В., Захаров Н. В., Фалько М. О. Стратегія маркетингу під час пандемії. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 30 квітня 2020 р. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 139-142.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25036
Розташовується у зібраннях:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 30.04.2020-48.pdf202.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.