Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25036
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛазоренко, Т. В.-
dc.contributor.authorЗахаров, Н. В.-
dc.contributor.authorФалько, М. О.-
dc.date.accessioned2023-03-03T10:40:23Z-
dc.date.available2023-03-03T10:40:23Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЛазоренко Т. В., Захаров Н. В., Фалько М. О. Стратегія маркетингу під час пандемії. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 30 квітня 2020 р. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 139-142.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25036-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleСтратегія маркетингу під час пандеміїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 30.04.2020-48.pdf202.42 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.